Na początek

Skoro wszedłeś na tego bloga, to albo uczysz się języka francuskiego, albo masz zamiar to robić. Dobrze trafiłeś! Jestem romanistą i od kilkunastu lat zajmuję się uczeniem języka francuskiego. Pracuję z ludźmi praktycznie we wszystkich przedziałach wiekowych i na każdym poziomie językowym. Uczyłam i uczę dzieci, studentów, osoby wiekowe, menedżerów, budowlańców, opiekunki osób starszych, nianie…Te osoby łączy jedno: chcą nauczyć się sprawnie posługiwać językiem francuskim. Jedni po to, aby poradzić sobie w pracy, inni dlatego, że emigrują do kraju francuskojęzycznego, jeszcze inni po to, aby spełnić swoje marzenia, czy zdobyć certyfikat DELF, albo DALF.

Od dobrych paru lat zauważyłam wzrost zainteresowania lekcjami francuskiego przez skype. Początkowo nastawiona nieco sceptycznie, po jakimś czasie stałam się wielką entuzjastką tej formy nauki i w tej chwili moje życie zawodowe w 90% skupia się właśnie na uczeniu poprzez skype.

Wymienię tutaj zalety tej formy nauki, pod którymi z pewnością może podpisać się każdy, kto korzysta, lub korzystał z tego typu lekcji:

oszczędność czasu – czas, który zazwyczaj przeznacza się na dojazd do lektora, czy do szkoły językowej, na ogarnięcie się i na inne „drobiazgi” przeznaczamy po prostu na lekcję

lekcje 1 na 1, czyli lektor podczas lekcji jest całkowicie do dyspozycji ucznia, dopasowuje program do jego potrzeb i pracuje w jego tempie

-możliwość odbywania lekcji praktycznie z każdego miejsca, jeśli tylko jest dobre połączenie internetowe (miałam sytuacje, kiedy uczeń odbywał lekcję będąc np w podróży służbowej, w hotelu, czy w szpitalu)

Praca z ludźmi w różnym wieku i z różnymi potrzebami językowymi sprawia, że mam duże doświadczenie i bardzo szybko potrafię dopasować wymagania i program do konkretnej osoby. Pracuję głównie z Polakami mieszkającymi za granicą ( Francja, Luxemburg, Szwajcaria), ale także z Chorwatami, Czeszką, Białorusinką…Dysponuję wieloma sprawdzonymi podręcznikami a także własnymi materiałami opracowanymi na bazie obserwacji konkretnych potrzeb i trudności osób uczących się. Oprócz tego, że staram się, aby moje lekcje były jak najbardziej efektywne, chcę, aby był to przyjemny sposób spędzenia czasu.

Zapraszam do zapoznania się z moją ofertą.

Dodaj komentarz

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close